Info: Your browser does not accept cookies. To put products into your cart and purchase them you need to enable cookies.

Aktivno tijelo - aktivan um

Aktivno tijelo - aktivan um
145.00 Kuna
116.00 Kuna
Ušteda: 20.00%

Autorica: Mary Ellen Clancy PhD
Format: 17 x 24 cm, 187 str., meki uvez
Izdavač: GOPAL d.o.o.
Snižena cijena: 116,00 Kn (16 Eura)
ISBN: 978-953-670-21-6

:

+
-

Aktivno tijelo, Aktivan um, vodič je za tjelesno obrazovanje i učitelje razredne nastave koji žele svojim učenicima pomoći da budu bolji u kretanju i učenju. Kao jedna od prvih ovakvoga tipa, ova knjiga objašnjava današnje teorije koje leže u osnovi veze kretanja i učenja i nudi aktivnosti koje kod učenika posješuju tu vezu.
Najnovija istraživanja na polju obrazovanja pokazala su da kretanje i druge mozgu kompatibilne tehnike podržavaju razvoj vještine mišljenja kod učenika. Učenje zahtijeva efikasnu uporabu mozga kako bi usvojio informaciju ili je memorirao, i potom manipulirao podacima da bi rješavao probleme i došao do rješenja. Cilj ove knjige je nastavicima ponuditi informacije, procese i praktične aktivnosti kako bi postigli edukacijske ciljeve, naročito na području razmišljanja.
Ova se knjiga razvila iz onoga što se danas zna i teoretizira o moždano-kompatibilnoj edukacijskoj praksi, vrijednosti kretanja u procesu učenju, te razvoju vještina i procesa mišljenja. U osnovama, ova knjiga nudi tehnike poučavanja, metodu za razvoj lekcija i kurikuluma s ciljem učenja procesa mišljenja; te specifične smjernice, primjere i aktivnosti kojima se učiteljima omogućuje da pospješe učenje i razmišljanje učenika.
Organizacija sadržaja vodi vas od teorije do prakse. Pronaći ćete sljedeće stavke, i još više od njih:
- Uvod u teoriju koja leži u osnovi moždano-kompatibilnog učenja
- Diskusija o važnosti kretanja u procesu učenja
- Definicije Gardnerovih okvira učenja i specijalizirani procesi mišljenja
- Proces kretanja prema razvoju kurikuluma mišljenja
- Strategije stvarnoga svijeta u podupiranju učenja i uporaba moždano-kompatibilnih vježbi
- Metoda procjene mišljenja
- Aktivnosti kretanja koje imaju za cilj pospješiti mišljenje

Nakon poglavlja 1, razumjet ćete osnove o tome kako mozak funkcionira pri učenju te kako kretanje može poduprijeti učenje. Ova informacija nudi racional za provećanje prilika za kretanje, za zagovaranje povećanja sata tjelesne i zdravstvene kulture u školama i za pozitivni učinak na učenje. Poglavlje 1 također uvodi osnovne tipova mišljenja, vještine mišljenja te specijalizirane procese mišljena koji se najčešće koriste u edukaciji. Uključene su specifične moždano-kompatibilne tehnike i vježbe koje možete koristiti na svojem satu. Probajte jednu ili dvije tehnike i vidite kako one pospješuju okruženje za učenje.
Poglavlje 2 vas vodi kroz proces izgradnje vlastita kurikuluma mišljenja. Uključeni su savjeti o prilagodbi vašeg sadašnjeg kurikuluma s ciljem podržavanja procesa mišljenja, o razvoju lekcija za učenje mišljenja, pa čak i o rekonfiguraciji cijelog kurikuluma. Poglavlje završava odlomkom o procjeni mišljenja u učenika.
Poglavlja 3 – 6 su puna gotovih igara i aktivnosti koje podržavaju razvoj mišljenja i tjelesne aktivnosti u vaših učenika. Te aktivnosti se lako usvajaju i prilagođavaju; često je za njih potrebno malo ili nimalo opreme te se mogu izvoditi uporabom vještina kretanja i koncepcija po vašem izboru. Identificiran je pritom specifičan stil učenja ili okvir (temeljen na Gardnerovoj teoriji višestrukih inteligencija) s namjerom da vam omogući da učite učenike sa specifičnim tipom inteligencije. Prikazane su vještine mišljenja koje se koriste u aktivnostima. Svaka aktivnost završava s moždano-kompatibilnim tehnikama koje se uključuju u učenje aktivnosti.
Aktivnosti su opušteno organizirane progresivnom složenošću, prema tipovima i procesima mišljenja potrebnih za izvršavanje zadataka, sadržaja predmeta i zadovoljavanje same složenosti aktivnosti. Međutim, te kategorije nisu strogo odvojene. Kompleksnost je subjektivna, stoga odaberite one aktivnosti ili prilagodite igre kako bi pristajale specifičnim ciljevima vašeg sata te stupnju razvoja vaših učenika. I, iako su date upute za specifičnu vještinu mišljenja ili procesa koji se u svakoj igri mogu naglasiti, možete odabrati kao naglasak svaki proces mišljenja kako bi zadovoljili ciljeve sata.
Aktivnosti u poglavlju 3 predstavljaju jednu jednostavnu vještinu mišljenja u strukturu igre ili sadržaj sata. Osnovne aktivnosti u poglavlju 4 povećavaju složenost kako bi obuhvatili više kombinacija vještina mišljenja. Umjerene aktivnosti, teme poglavlja 5, uključuju uporabu specijaliziranog procesa mišljenja i više su usmjerene na rad u skupini s ciljem povećanja potencijala i stimulacije mišljenja. Na kraju, poglavlje 6 sastavljeno je od igara koje uključuju kompliciranije strukture s ciljem da se izazove sposobnost mišljenja u učenika.
Kretanje kao sredstvo poticanja učenja nastavlja dobivati podršku unutar edukacijske zajednice. Budući da je tjelesna aktivnost jedino sredstvo kojim učitelji tjelesnog odgoja poučavaju, moramo biti njezini najbolji zagovarači te je koristiti efikasno razvoju zdravih i aktivnih učenika koji razmišljaju.

Sadržaj
Kazalo aktivnosti
Predgovor
Zahvale
Kako koristiti ovu knjigu

:

+
-

image77481 image4294 image1361 image66941 image65921

VIŠE OD 120 SPORTSKIH NASLOVA !!!